Salon u Parizu biće bogatiji za sportsku verziju modela „audi A1”, iako je bilo najavljeno da će se S1 pojaviti tek u martu u Ženevi. Mali S1, prvi „Audi” s bedžom S ali bez kvatro pogona, pokreće 1,4-litarski TSI turbo benzinac sa 180 konja (obrtni momenat 250 Nm), pozajmljen iz „folksvagen pola GTI”. Atraktivni „audi S1” standardno dolaza sa sedmostepenim „s-tronik” menjačem sa duplim kvačilom, a prema fabričkim podacima maksimalna brzina bi trebalo da iznosi 225 km/h, a ubrzanje do 100 km/h tačno 6,9 sekundi. Od klasičnog modela, S1 se razlikuje po unapređenom ogibljenju i kočnicama, sportskim izduvnim sistemom, točkovima od 17 inča, novom „aerobodi” kitu, manjim klirensom, krovnim spojlerom, sportskim detaljima u kabini... „Audi A1” se u Srbiji prodaje od 16.777 evra za verziju s 1,2-litarskim TFSI motorom (86 KS) i paketom opreme „attraction”. Kompanija „Porše SCG” je odredila i cene za „audi A7 sportbek” koji će takođe debitovati u Parizu. Kupe sa četvoro vrata startuje od 50.870 evra (A7 2.8 FSI multitronik).
Salon u Parizu biće bogatiji za sportsku verziju modela „audi A1”, iako je bilo najavljeno da će se S1 pojaviti tek u martu u Ženevi. Mali S1, prvi „Audi” s bedžom S ali bez kvatro pogona, pokreće 1,4-litarski TSI turbo benzinac sa 180 konja (obrtni momenat 250 Nm), pozajmljen iz „folksvagen pola GTI”.
Atraktivni „audi S1” standardno dolaza sa sedmostepenim „s-tronik” menjačem sa duplim kvačilom, a prema fabričkim podacima maksimalna brzina bi trebalo da iznosi 225 km/h, a ubrzanje do 100 km/h tačno 6,9 sekundi. Od klasičnog modela, S1 se razlikuje po unapređenom ogibljenju i kočnicama, sportskim izduvnim sistemom, točkovima od 17 inča, novom „aerobodi” kitu, manjim klirensom, krovnim spojlerom, sportskim detaljima u kabini...
„Audi A1” se u Srbiji prodaje od 16.777 evra za verziju s 1,2-litarskim TFSI motorom (86 KS) i paketom opreme „attraction”. Kompanija „Porše SCG” je odredila i cene za „audi A7 sportbek” koji će takođe debitovati u Parizu. Kupe sa četvoro vrata startuje od 50.870 evra (A7 2.8 FSI multitronik).